2013. május 2., csütörtök

10.fejezet I'm leave

     Megbántam. Ahogy sétáltam a tűz mellett és egyre közelebb vittem magam Harryhez rájöttem ,hogy tényleg nem kéne.Jó pár szempár rám ragadt ahogy sétáltam az előbb említett felé így teljesen zavarba jöttem. Ő csak ott állt tétlenül a büfé előtt. Nem mozdult csak nézte a már csillagos eget. Egy kicsit megálltam,mielőtt még megpillantott volna. A tűz a testéből kis lángokat alakított. A szívem egyre jobban vert mikor láttam ,hogy a körbe néz. Nem volt időm gondolkodni ,hogy ez jó ötlet-e vagy sem. Kiszúrt. Az arcán egy halvány mosolyt láttatott meg ami engem is mosolygásra bírt. A telefonomat megszorítottam és nagy levegőt vettem. A lábaim már épp indulni kezdtek volna mikor valaki visszarántott és magához húzott.
    Csontos kezét a hátamra tapasztotta. Vékony ujjai  a gerincemmel játszottak.Kezeimet a testemhez szorította  a fogásával.A parfüm amivel be volt fújva bántotta a szaglásomat minden egyes lélegzet vételnél.Nem volt egy kellemes illata.Fejét a nyakamhoz dugta és kuncogni kezdett.Lassan jobbra balra kezdtünk dülöngélni mintha táncolnánk. Szőke haja csikizte a nyakam.Olyan hirtelen jött ,hogy még csak annyit sem tudtam mondani "engedj el!"
-Hagyd békén Haroldot.-A szemem kipattant. Az a vékony női hang,a vékony testalkat , az idomai és az a szőke hosszú haj. Hirtelen Kelly karjaiban találtam magam.
-Te meg mi a francról beszélsz?-nyögtem és próbáltam a kezemet kihúzni az "öleléséből". A lány csak a vállamra hajtotta a fejét és oldalra nézett.
-Ne játszd az ártatlant. Harry már foglalt.-hallható volt a hangján ,hogy mosolyog .Ilyen kínos helyzetbe még nem hozott egy lány. Volt már ,hogy Olive megölelt ,de ,hogy egy ismeretlen lány így letámadjon még sosem. Szelídnek tűnt pedig belül nem volt rendben minden. Talán egy kicsit pszichopata volt a csaj.Nem bírtam elképzelni ,hogy mi járhat a fejében.
      -Kelly!-szólt valaki majdnem mellettünk. Kelly felkapta a fejét így a lófarokba kötött haja megcsapta az arcom.Én is mint a lány a hang irányába néztem. A srác magasabb volt nálam és nagyon ismerős volt.Kék szemeivel erősen méregette Harry barátnőjét.-Te meg mit csinálsz?
-Csak csevegtünk egy kicsit.-mosolygott a lány . Kelly még nálam is alacsonyabb volt így nehezére esett a karját a vállamra tenni.Csak egy "chh" hangot adtam ki és az első adandó alkalommal hátat fordítottam mind a kettőnek és elszeleltem.
       Kicsit remegtem még az előbb történtektől. Hogy nem vette észre senki ,hogy bajban voltam? Körbe néztem. Már nem láttam ott Harryt. Szégyenlősen megfogtam a karom és szememmel kerestem egy helyet ahova leülhettem. Vissza menni Jake-hez nem akartam ,ezek után Harryt (még ha meg is találnám) meg sem merném közelíteni. Szerencsémre nem olyan távol a tűztől megláttam egy kis fás területet. Körbe néztem ,hogy rajtam kívül kiszúrta-e magának valaki azt a helyet majd mikor megbizonyosodtam róla ,hogy senki csak lecsüccsentem. Idegesen eltűrtem a szememből egy pár kósza hajtincsemet majd neki felhúztam a térdeimet. A számat kezdtem harapdálni. Olive-ék kicsit messzebb ültek tőlem ,de csak nem mehettem oda a cigimért. Pedig most pont rám fért volna. A barátnőm idegesen nézelődött körbe de ott ahol én ültem nem szúrhatott ki.
       Körbe néztem. Mint máskor is,most is amikor megpillantottam szinte kitűnt a tömegből a göndör hajával és magasságával.Elkapott egy Kelly formájú lányt az alkarjánál és arrébb húzta a táncoló tömegből.Heves vitába kezdtek amitől nekem egy halk sóhajtás hagyta el a számat. Nem akartam bele zavarni Harry életébe,de ha úgy vesszük ő is ezt tette. Nem merek beszélni Apával mert félek ,hogy kicsúszik a számon a kis titka.Csak félénk szemekkel néztem a vitázó párt habár egy szavukat sem hallottam akármennyire is szívesen hallgattam volna.
        -Ne foglalkozz vele.-Hirtelen a semmiből megjelent az előbbi srác. Csak rápillantottam és biccentettem. Zavart ,hogy nem ismerem fel pedig már biztos ,hogy találkoztunk.Bár nem mondtam neki ő leült mellém egy sóhajtás kíséretében.Egy ideig csöndben ültünk majd kezet nyújtott.-Louis Tomlinson.-felé fordítottam a fejem. A tűz pont megvilágította őt. Nem jöttem rá ,honnan is ismerősek ezek a kék szemek és ez a borostás arc.
-Bianca lerman.-halványan mosolyogtam egyet. Kezet ráztunk majd el is fordultam
-Tudom ,hogy hívnak.-mosolygott. Hirtelen felé rántottam a fejem.Beugrott.
-Te...te voltál az a Starbucks-os srác.-mosolyogtam.
-Mellesleg Harry legjobb barátja.-mosolyom hirtelen szégyenlősségbe torkollott. Eszembe jutott amit még Olive mesélt róluk. Louis szinte mindent tud rólam én pedig még csak fel sem ismertem.A mogyoró barna hajú srác elnézett a vállam felett én pedig követem a tekintetét.-Gondolom Kellyt már ismered.-nevetett vékony hangján.Beszívtam az ajkaimat majd biccentettem egyet.
-Elég kibírhatatlan csaj.-dünnyögtem halkan.
-Te szidod Kellyt?-emelte fel a hangját.-Ezt elmondom Harrynek!-és már kelt is fel .
-Te jó isten!-ugrottam is fel és elkaptam a csuklóját.-Sajnálom én nem úgy gondoltam..vagyis.
-Nyugi én se csípem a csajt.-nevetett majd felém fordult.Az ütő megállt bennem mikor elindult Harryék felé. Örülök ,hogy csak viccelt. Nem akartam ,hogy a göndör hajú ebből bármit is megtudjon.Louis visszhuppant az előbbi helyünkre és én is.-De .. ez aranyos volt.-mosolygott és felém fordult.
-Mi-micsoda?-dadogtam és a szemembe hulló tincseimet eltűrtem.Egyenesen kék szemébe néztem amik próbáltak befürkészni a fejembe.Nyeltem egyet és szégyenlősen újra a veszekedő pár felé néztem.
-Neked tetszik Harry.-jelentette ki viccesen.
-Mi?-leesett az állam. Meglepődötten néztem rá közben ő csak mosolygott.
-Nyugi nem mondom el..tartom a szám.-mondta és mintha a szája egy zár lenne ,egy láthatatlan kulccsal bezárta azt.
-Ez nem ..igaz.-mondtam halkan . Alig pár perce beszélgetünk csak Louisszal és máris kiszúrta az egyik gyenge pontom. A szerelem. Sosem voltam jó az ilyenekben.
-Nem kell tagadnod. Lerí az arcodról.-egyenesen az arcomra nézett.
-Én nem lehetek ... Harry beteg.. nincs kapcsolat.-csak a szabályzatot ismételgettem magamban. Egy pillanatra Harryre néztem.-Nekem el kell mennem!-ugrottam fel hirtelen.
      Még mielőtt bárhova mentem volna Louis megfogta a kezem és még feltartott egy ideig.
-Hova akarsz menni?
-Haza. Már el sem kellett volna jönnöm.-mondtam mérgesen.
-Harry miatt?
-Igen.-nyögtem.-Nem szabadna ,hogy közöm legyen az ő életéhez.
-De hisz ez csak egy buli.-mondta meglepődött arccal.
-De akkor is itt van Harry és ez ...fura érzéseket kelt bennem.-elfordítottam a fejem. Az ,hogy Louis fogta a kezem kezdett kínos lenni a részemről.-Kérlek hadd menjek el.-kérleltem halkan. Ő elengedte a kezem én pedig megfordultam.
        Hatalmas sóhajtás hagyta el a számat mikor megláttam magam előtt azokat a zöld szempárokat. Aranyosan mosolygott rám majd Louisra nézett.Nyeltem egyet és kihasználva a pillanatnyi időt amíg ő nem rám figyel forogtam egyet a magas srác körül és folytattam az utam vissza  Olive-ékhoz akik épp abban a pillanatban vettek észre engem.
-Héj, várj.-fogta meg a kezem Harry és visszarántott egy kicsit.Hatalmasat nyeltem,mikor újra szembe kerültünk egymással. A kezemet lassan csúsztattam ki a tenyeréből ami őt egyáltalán nem lepte meg.El akadt a szavam mikor megláttam az arcán azt a lágy mosolyt.-Szia.-Ha bár ma már egyszer köszöntünk most még egyszer.
-Szia.-mosolyogtam és szinte már el is felejtettem ,hogy én innen el akarok menni.
-Hova ez a nagy sietség?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése