2013. május 25., szombat

27.rész egy jó délután

    Megfogta a kezem.A napszemüvegemet a szemem elé raktam .Kezdem megszokni ,hogy az utcán is kézen fogva megyünk.Egy mosolyt vetettünk egymásra.Mivel én sokkal kisebb léptekkel mentem mint ő ezért neki kicsit lassítania kellett.
-Olyan kis pici vagy.-nevetett és megszorította a kezem
-Te vagy túl nagy.-nyújtottam ki rá a nyelvemet.Még a szemüvegem mögül is láttam ,hogy csillognak a szemei . Szívem mindig ragyogott ha így nézett rám.Elhúzta a szája szélét és sunyin mosolygott. Újra erősen megszorította a kezem mikor befordultunk a sarkon.
     Most már ismerősek voltak az eddig csak egyszer látott házak és panelek.Magabiztosan sétáltunk  el a fagyizó mellett egészen a játszótér felé.Közben én gyakran fordultam körbe ,hogy észre vegyem ha netán egy ismerőssel találkozunk.Ez azért aggasztott ,mert elvileg beteg voltam.Legalábbis ezt mondtam mindenkinek.Nem akarom ,hogy azt higgyék,egy fiú miatt nem foglalkozok a betegekkel.Pedig igaz,de ezért biztos kirúgnának.Inkább körültekintő leszek és nem hagyom ,hogy ez megtörténjen.
     Én leültem arra a padra ahova múltkor is leültünk.A táskámat magam mellé ejtettem. Harry állt mellettem és nézett arra a vajszínű panelházra ahonnan azt a két embert vártuk.Újra zavarba jöttem mikor megláttam kilibbenni fekete hajával és kezében Carlyval. A szívem gyorsabban kezdett verni hiszen Harry még mindig nem mesélt a családjáról semmit nekem és ez fájt.Elég távol voltak még tőlünk ,de én illendőnek gondoltam ,hogy felállok ezzel is magabiztosságot nyújtva a mellettem lévő fiúnak.Megfogtam a kezét amin ő egy kicsit meglepődött.Egymásra nézve mosolyodtunk el ,majd mikor visszafordultam az egyre inkább közeledő Gemma felé ő egy halvány puszit nyomot a szemem és a fülem közé.Zavarba jöttem és kicsit oldalba böktem őt ,hogy ne pont előttük csinálja ezt.Nem akartam rossz benyomást kelteni.Abban biztos voltam ,hogy Gemma Harry testvére lehet.Erre még anélkül is rájöttem ,hogy mondták volna.Túlságosan hasonlítottak.Ezért nem akartam,hogy rossz véleménnyel legyen rólam.
     Habár most sem akartam ott lenni a találkozón ,újra sikerült. Harry makacsul kérlelt és én belementem.
-Sziasztok.-mosolygott a lány mikor elénk ért. A mellettem álló fiú egyből lehajolt Carlyhoz aki oda bicegett hozzá. Szóval én voltam az akinek állnia kellett Gemma pillantását.Szemeivel újra és újra végig nézett rajtam.Arcán egy halvány mosoly ült amiből nem tudtam semmire megállapítani.Nos.Ebben is hasonlítanak a testvérével.A magas göndör hajú srác arcáról sem tudtam sosem semmit leolvasni.Ez valami családi dolog lehet.
-Szia.-mondtam halványan mikor rájöttem ,hogy köszönnöm is kéne.Ő csak biccentett egyet így fekete fufruja a szemébe csúszott.Lehajtotta a fejét és a kedvesen nézte a játszadozó testvérpárt.
-Mikorra hozzam?-kérdezte Harry mintha a kis lány egy kikölcsönzött könyv lenne.
-Este tartjuk Anyu szülinapját szóval hatra lehetőleg hozd haza.-mondta hátrafordulva a panelekhez.Szinte éreztem ahogy zöld szemeivel ránéz a testvérére és felmegy benne a pumpa.
-Bulit tartotok Anyunak?-kérdezte halkan közben próbált erősnek mutatkozni a kicsi előtt.
-Igen.-mondta szégyenlősen a fekete hajú.-Ha gondolod akkor meghívlak...
-Nem.Nem kell.-mosolygott.-Isten éltesse.-felállt és a lábaihoz húzta Carlyt.-Sietünk vissza.
-Rendben.-biccentett majd intett egyet és hátat fordítva nekünk visszaindult a panelekhez.
      Csöndben álltunk egy ideig ,mikor végre megszólalt a kis lány.
-Strand!-Harry elmosolyodva bólintott egyet én viszont kissé megijedve pillantottam rájuk. A fiú rám nézett és egy olyan válaszra váró szemekkel bámult.
-Én...nem terveztem ,hogy odamegyek.-mondtam sajnálkozva.-és Lillynek is csak azt mondtam ,hogy pár perc múlva jövök. -Harry száját egy mély kacaj hagyta el majd felkapta a kezébe a lányt.
-Én már mindent lerendeztem.-mosolygott és felvette a nyakába a libafos zöld válltáskáját.Kezét nyújtotta felém . Tétován álltam.Nem értettem mire utalt azzal ,hogy lerendezett mindent.Nem voltam biztos benne ,hogy jó ötlet belezavarni a közös programjukba.Egy mély levegőt vettem és oldalra néztem.-Gyere már!-mondta noszogatva és elkapta a kezem.
     Nagyjából az egész úton én foglalkoztam Carlyval. Vittem a kezemben és a hátamon ,fogtam a kezét vagy épp elkaptam ha megbotlott.Tekintetem sokszor szökött Harryre aki csak lehajtott fejjel sétált mellettünk.Néha idegesen túrt a hajába vagy sóhajtott egyet.
-Harry.-fejét felém kapta.Szemei izzottak .Egy aggódó tekintet vetettem felé ,de ő csak megrázta a fejét és a húgára nézett aki nagyban kacarászott valami baba dolgon.Aggasztott ,hogy nem tud  vagy nem akar elmondani valamit.Elengedtem a kis lány kezét aki odatotyogott a bátyához.Lehajolt hozzá majd felvette a karjaiba.Megmosolyogtatott a pillanat ám gyorsan elszárnyalt az érzés.A fiú arcán még mindig az a komoly kifejezés volt látható.Ez elszomorított.Nekem kellett volna elmondani ha bármi baja van mégis annyi titkot rejtegetett maga mögött.Hogy hol volt Kelly eltűnésekor, hogy mi van a családjával vagy ,hogy mi a közös titkuk Greggel .Annyi válaszra váró kérdés gyülemlett fel bennem ,de nem mertem elmondani őket neki. Megharagudott volna mint mikor utoljára számon kértem rajta az ilyesmit.
-Bianca.-mondta Harry és egyből felé fordultam,de nem nekem mondta.-Mond Bianca.-épp Carlyval beszélgetett.
-Bian...
-Bianca.-ismételte Harry a nevemet amitől egy mosoly kúszott fel az arcomra.
-Bianca.-mondta ki végül a kis lány is. Büszkeség öntötte el a szívemet ,hogy egy olyan kis lány szájából hallom a nevemet akit aligha láttam kettőnél többször.
-Ügyes vagy.-mondta Harry és felém fordult. Nem tudom ezzel mi volt a célja.Talán látta rajtam ,hogy túlságosan elgondolkozok.Valamivel ki akart rángatni ebből a depresszióból.Lerakta a lányt a földre ,hogy újra a kis talpacskáin sétáljon .Az a hatalmas kéz ami Carly kis kezecskéjét körbe fogta annyira aranyos volt. Simán el tudtam volna képzelni Harryt apaként.Annyira vigyázott a húgára.
     Hamarosan megláttuk a strand bejáratát.A gyomrom görcsbe rándult.Még mindig nem tudtam mire célzott Harry azzal a kijelentésével,hogy már mindent elrendezett.Egyre rosszabbul éreztem magam mikor megláttam a sok fürdőruhás embert.Nem értettem nekem mért kellett jönnöm ,ha nincs is semmi strandoláshoz szükséges cuccom.Meg amúgy sem nagyon kedvelem a fürdőket.Olyankor mindig azt éreztem ,hogy alaposan megnéznek. Nem volt szégyellni valóm.Nem vagyok kövér ,de akkor is.Nem szeretem az ilyen helyeket.Sőt itt még olyannal is találkozhatok akivel nem kéne.
-Na jó...-állítottam meg mielőtt még tényleg bementünk volna a strand kapuján.-Csak nem gondolhatod ,hogy így fürödjek.-nevettem kínomban és magamra mutattam. Harry kacér mosollyal az arcán végig nézett rajtam. Az ajkába harapott majd a táskájára ütött.
-Csak gyere.-felkeltette az érdeklődésemet az a táska.Vajon mi lehet benne.Makacsul álltam. Nem akartam bemenni míg el nem mondja miről van szó.Csak nézett engem,Carly pedig nyűgösen húzta volna már őt az ajtó felé.Mivel én nem mozdultam ezért megfogta a kezem és beráncigált.Kezdtem ezt az egészet túlságosan kínosnak érezni.
        Mikor eljutottunk az öltözőkig Harry felém fordult.Kaján vigyorral az arcán végig nézett rajtam.Én csak szégyenlősen összébb húztam magamon a ruhákat.
-De szégyenlős valaki.-mondta és a húgára nézett.Elnevettem magam.Még mindig nem szoktam meg ,hogy Harry előtt ne szégyelljem magam.Valljuk be.Alapjába véve szégyenlős lány vagyok.
-Hally.-mondta a kis lány.
-Oké oké.-mosolygott rá a srác majd rám nézett.A kezében lévő táskát meglendítette és egészen elém tartotta.
-Mi az?-kérdezte a nagy táskára nézve.
-Menjetek be az egyik fülkébe.-meglepődve hallgattam a parancsát.Kikerekedett szemekkel néztem őt,mire elnevette magát.-Ne hitetlenkedj már ,hanem csináld.-Jobb kezével az egyik ajtó felé tolt .Még az ajtó előtt visszanéztem rá és a húgára aki már a karjaiban próbálkozott levenni a pólóját.
      Félénken kutattam a nagy táskában ami számomra teljesen ismeretlen volt.A legnagyobb részét nyitottam ki legelőször.Úgy tűnik nem kellett sokat kutatnom hisz már az ő ruhái legtetején ott volt a már jól ismert narancssárga fodros fürdőruhám. Meglepetten vettem ki a válltáskából és még egyszer megnéztem.Biztos ,hogy az enyém volt.Nem tudom mit kellett volna tennem.Öltözni kezdtem.
     Szégyenlősen léptem ki a fülkéből.Az ajtó előtt már nem voltak ott .A vállamon a táskával próbáltam keresni azt a zöld szempárt.Felsóhajtottam mikor a küldetésem sikertelen lett.A hajamat kontyba tűztem majd a szemben lévő székek felé vettem az irányt.A szememmel körbe jártam a helyet.Sokan ültek ott így sokan szegezték rám tekintetüket.Gyorsan leültem a legközelebb lévő üres helyre és az asztalra tettem a táskát.Egyből a telefonom után nyúltam.A névjegyzékben automatikusan a Styles nevet kezdtem keresni ,de aztán rájöttem ,hogy sosem fogom megtalálni.Az ajkamba harapva tekertem fel a névjegyzékben a már megváltoztatott névhez.Mikor megtaláltam már épp hívni akartam .Mikor a fejem búbját egy erős csókkal üdvözölték.Kissé megijedtem.Először nem tudtam ki az ezért a levegőt rohamosabban kezdtem venni,de aztán megéreztem azt a férfias illatot.
-Harry.-mondtam halkan és nyakamat hátrahajtottam.Fejjel lefelé is láttam meztelen felső testét és kidolgozott hasát,amit eddig nem láttatott meg számomra.A testét tetkók vették körbe.Nem olyan kígyó,koponya fajták.Inkább sok kicsi.Néhol szívecske néhol egy értelmetlen ábra.És a vállán egy G betű,ami majd kiszúrta a szemem.Csak egyetlen név jutott eszembe ,de nem értettem ,hogy mért varratta magára a nevének kezdőbetűjét.
-Szia.-mosolygott a kezében lévő kis lányt pedig lerakta.-Megmondtam ,hogy mindent elintéztem.-mellém lépett és egy kis fodrot meglibbentett az ujjával.
-Köszönöm.-mondtam bájosan . Ő csak szemét végig futtatta rajtam.Ajkába harapva mosolygott.Elnevettem magam majd takarásképp felvettem az ölembe a székemen csimpaszkodó Carlyt.

*Később*
 
     Harry végig nagyon aranyosan viselkedett.Vett nekünk fagyit.Csúszott párat Carlyval és még velem is csúszott.Akkor nagyon is kínosan éreztem magam mivel az ölébe kellett ülnöm.Ő szorosan ölelte a derekamat és így csusszantunk le a hosszú csúszdán ami tele volt sötét részekkel ahol sikítottam ő pedig nevetett.És hogy eközben hol volt Carly?Az úszómester székében csücsült.Ott vigyáztak rá a vízi mentők.Jól érezhette magát mert mikor érte mentünk mosolygott és nevetett.
    Mikor láttuk ,hogy lassan indulnunk kéne akkor visszaöltöztünk.Legalábbis én. Harry félmeztelen járkált mellettem.Nem zavartatta magát.Viszont én mindig elpirultam mikor ránéztem,így próbáltam sosem rá nézni.
-Baj van?-kérdezte mikor utolértek Carlyval.
-Nincs.-jelentettem ki és csakis előre néztem.Megfogta a karom és kicsit hátráltatott ,hogy a szemembe tudjon nézni.Zöld szemei egészen az agyamig fúrták magukat.Meglepődve néztem végig rajta habár nem akartam.Szemeimet gyorsan elkaptam kigyúrt felsőtestéről és egyből az utat kezdtem nézni.
-Istenem de szégyenlős vagy.-nevetett majd egészen közel húzott magához.A mellkasához estem.Tudtam ,hogy ő ugyanolyan póló nélkül és pólóval ,de akkor is más érzés volt meztelen testét ölelni.-Szeretlek.-mondta és megpuszilta a homlokom.Ere én csak még erősebben öleltem.-Haza visszük Carlyt. Aztán hazakísérlek ,jó?-kérdezte halkan a kereszteződésben állva.Megrándult a szemöldököm mikor eszembe jutott valami. Harry arcát néztem,hogy lássam a reakcióját.
-És mi lenne ha...

4 megjegyzés:

  1. Olyan jól írsz! *_____________________________________*
    Gyorsan a köviiit:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orulok hogy ezt mondod :) igyekszem hamarosan hozni:*xx

      Törlés