2013. május 5., vasárnap

13.fejezet Family Day

     A karomat a homlokomon pihentettem így is takarva a szememet bántó napot.A húgom szobájából kiszűrődő halk mély hangok arra következtettek ,hogy Apa mindjárt hozzám is bejön valami felemelő hírrel. Sóhajtottam egyet majd a falamon lévő Tv-re pillantottam. Csak feketén díszelgett ott. Bekapcsolhattam volna,de nem volt erőm a távirányító után nyúlni.
     Azonnal nyitotta Apa az ajtómat. Mint ahogy a múltkor is mondtam ő sosem kopog és én sem szoktam mikor hozzá megyek át. Nem volt rejtegetni valónk egymás előtt és ezt szerettük kimutatni.
-Már ébren vagy?-borostás arcára egy halvány mosolyt erőltetett.A nyitott ajtóban állt. Nem jött beljebb csak onnan figyelt.
-Egy ideje.-sóhajtottam és feljebb húztam magam. Neki dőltem az ágytámlának és felhúztam a térdeimet.
-Értem...-mondta halkan és az éjjeli szekrényemre nézett.-Csak szólni akartam ,hogy kész a reggeli.
-Rendben.-mosolyogtam majd a takarómat lassan lerugdostam magamról. Apa  nem szándékozott tovább maradni.Hátat fordított és már el is viharzott.
      A tegnapi ruha volt rajtam ami csak eszembe juttatta Harryt. A fürdőszobába menet ledobtam magamról a gönceimet és felvettem valami kényelmesebet. Amikor a tükörbe néztem elszörnyedve néztem a fáradt arcom.Kicsit megmostam hideg vízzel majd megtöröltem.Még mindig álmos voltam egy kicsit. Visszacsoszogtam a szobámba és a telefonom után nyúltam. Rájöttem ,hogy épp itt az ideje ,hogy életjelet adjak magamról Olive-nak."Sajnálom a tegnap történteket.!"Küldés. Ép mikor az ágyra dobtam a telefont ,az pittyegett egyet.Furán visszanéztem a hanyagul eldobott készülékre hisz nem feltételeztem ,hogy a barátnőm ilyen gyorsan vissza tudott írni valamit.Rutinosan feloldottam a zárat. Mikor megláttam azt a nevet a gyomrom kavarogni kezdett."Alig várom ,hogy mehessek holnap!H.xx" . Kuncogtam egy kicsit magamba majd a válasz gombra mentem."Én is!xx". Beszívtam az ajkaimat. Harry tegnap esti csókja ..annyira felvillanyozott bár tudtam ,hogy rossz.De ahogy a mondás is tartja: Szabályok azért vannak ,hogy megszegjük őket.Egy ilyen kis titok talán nem derül ki.
     A másik szobából motoszkálást hallottam. A húgom párszor felnyögött majd valami csapódott a földön.
-Jössz?-kérdeztem Lilly szobájába pillantva.A húgom a földön ült és épp nála két számmal nagyobb pólót próbált magára venni.-Te meg ..?-kérdőn és kissé ledermedve néztem rá.Megijedt mikor meglátott. Mind a kettőnknek kínos volt a helyzet.Mellesleg ahogy elnéztem az az én pólóm volt.Alulról egy piros nadrág volt rajta és a haját egy kis kontyba kötötte.Elnevettem magam mire ő csak sóhajtott egyet.
-Andrea azt mondta találkozzunk a könyvtárban.-mondta halkan és előre döntötte a fejét.
-És ez ,hogy jön ahhoz ,hogy felveszed a ruháimat.-nevettem újra.
-Láttad te már Andreát?neki menő cuccai vannak és mindig csinos.-elmosolyodtam mikor rájöttem arra ,hogy Lilly szerint az én pólóm elég menő ahhoz ,hogy felvegye.Fura volt egy ilyen fiatal lány szájából ezeket hallani.
-Lilly.-ültem az ágyára mire ő csak szégyenlősen levette a pólómat és egy szál trikóban és gatyában állt előttem.-Te így is csinos vagy.-mosolyogtam és megfogtam a kezét.
-De Andrea...
-Egy elkényeztetett kis kölök.-fejeztem be a mondatát.Meglepődött arccal nézett rám.-Na.. mikorra kell menned?-kérdeztem és megrángattam a trikóját.
-Elvileg délután.-nyögte majd az ajtója felé nézett.
-Akkor ilyenkor szólj nekem és felöltöztetlek-rákacsintottam majd felálltam. Lilly sokkal kisebb volt nálam ezért aranyos volt tőle amikor megölelt és épp csak a mellkasomat érte el.
       Kimentem a szobából.Nem vártam meg őt. Majd elkészül amikor elkészül.A lépcsőn halkan kocogtam le és egyre jobban megéreztem Apa reggelijének illatát.
-Igazán gyors voltál.-mondta Apu. Mély hangjában csak még jobban érződött az irónia.
-Hehe.-mondtam fáradtan.-Mit eszünk?-gyorsan lehuppantam az asztalhoz.Pár másodperc múlva kis apró ugrándozásokat hallottam a lépcső felől.Megérkezett Lilly is. Hozzá már nem fűzött semmi gúnyos megjegyzést.
-Rántottát csináltam.-mosolygott büszkén és letette elénk a két tányért. Azért volt furcsa az egész mivel Apa sosem volt olyan aki reggelit készít .Főleg nem vasárnap. Ő inkább ilyenkor elmegy valahova. Nem szeret korán reggel itthon lenni,de ez szinte már szokás volt.
       Ahogy ő is leült mellém az asztalhoz mindenki tétován nézte a gőzölgő reggelit. Lilly kezében a villával már hozzá is fogott a kaja közti dúrkálásban. Nem azt mondom ,hogy nem nézett ki jól a kaja ,de valahogy nem volt étvágyam hozzá. Apa is észre vette a zavartságom és kicsit megbökte a vállam. Mosolyogtam egyet és a villámért nyúltam. Épp csak bekaptam egy falatot majd egy puszit nyomtam Apa arcára.
-Nagyon finom!-mondtam teli szájjal és elindultam a nappaliba. Na jó. Mondjuk ki. Jobb illata volt mint íze. Nem csoda ,hogy általában én főzök.
       Miközben a Tv-t bámultam rájöttem ,hogy unatkozok. Sehol semmi újdonság nem volt.Mindenhol ismétlés vagy valami politikai műsor ment.A fejemet hátradöntöttem a kanapén.
-Lilly?-ordítottam és vártam azt a vékony hangú választ.
-Igen?-kérdezte a konyhából.Az agyamat próbáltam gondolkodásra használni már így kora reggel.
-Ööö... nem baj ,ha veled megyek a könyvtárba?
-Gyere.-mosolyogva jött oda mellém és lecsüccsent a kanapéra.-Legalább nem unatkozok az úton.-biccentettünk egymásra és ő tovább ment a szobájába. Nem értettem ,hogy mért pont a könyvtárban találkozgatnak a barátnőivel,de nem ellenkeztem. Jót fog tenni egy kis csönd . Majd keresek valami jó könyvet ami eltereli a gondolataimat azokról a félelmetes titkokról amiket magamban kellett tartanom.

*Később*

     Ő az ágyán ült én pedig kutakodtam a szekrényében. Máskor sosem engedett volna ilyet ,de most ő kért meg rá. Volt pár jó ruha ott ,de nem olyan amikből ki lehetne hozni akármit is. Lilly már növekszik. Most kezd kialakulni a stílusa. Felnyögtem mikor nem találtam semmi használhatót.Még egyszer végig futottam a szememmel a polcokon . És a legfelsőn meg is találtam. Egy fekete kalap volt egy fekete csillogós szalaggal divatosabbá téve. Az agyam kombinálni kezdett.
-Uhh ehhez láttam egy..- túrni kezdtem a felakasztott ruhák között. Találtam egy fehér ruhácskát aminek egy pont ugyanolyan szalaggal volt keresztezve a dereka.-Na ezt vedd fel!-mondtam és felé dobtam a ruhákat. Ő kicsit meglepődve ,de berohant a fürdőszobába és felöltözött.Én addig lehuppantam az ágyára és vártam. Egy perc múlva a fürdőszoba ajtó halk nyikorgással nyílt ki és kilépett a húgom. -Gyönyörű vagy.-mosolyogtam. Nem hazudtam. Egyébként sem szoktam,neki meg főleg nem. Kék szemei csillogtak ahogy körbe forgott és a ruhácskáján lévő kis virágok repkedtek a lábánál.Felkeltem az ágyról és köszönésképp intett egyet nekem.Kimentem a szobából és lekocogtam a lépcsőn. Én nem öltöztem ki annyira. Egy short volt rajtam meg egy bő póló ami az egyik vállamról lelógott.Nem sokkal később Lilly is követett lefelé és az ajtónál találkoztunk én addigra felvettem a cipőmet és összeszedtem a cuccaimat. Míg ő is felvette a cipőjét meg kerestem a kulcsaimat és egy kicsit megráztam azt. Szerettem a sok kulcs összeütközését. Valahogy mindig bearanyozta a napom ez a kis hang. Az otthont juttatta eszembe.Várakozva dőltem neki az ajtó melletti falnak. Lilly még bajlódott egy kicsit a cipője csatjának a bekapcsolásával majd mikor végzett felegyenesedett.-Apa!Mi elmentünk!-ordítottam be a nappaliba.Apa szinte már aludt a fotelen ,de felhorkant.
-Persze!Nyugodtan .-mondta fáradtan és a fejét visszaejtette a párnára.Csak megforgattam a szemeimet és kuncogtam egy kicsit.A húgom már nyitotta is az ajtót és elindultunk
***
Úristen!Nagyon örülök a feliratkozóknak tényleg :D. Köszönöm ,hogy olvastok ^^ Remélem nem okozok csalódást és továbbra is olvasni fogtok .xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése