2013. október 12., szombat

II. 9. Rész - Álmomban láttalak



Decode
      A szívem dübög a zenével együtt . Érzem ahogy minden egyes ütemnél biccentek egyet annak jeleképp ,hogy teljesen átérzem a ritmust . Lehunyt szemekkel ülök a kanapén . A fülhallgató ami egyértelműen nagy a fejemre hisz valószínűleg egy hallókészülékből lett átalakítva , lassan már lecsúszik a fejemről , így kizökkentve engem a már megszokott helyzetből . Miközben belelapulok a fotel háttámlájának meleg puha részébe próbálom újra felvenni a kényelmes pózt a zenehallgatásra . A sosem hallgatott zenéket próbálom sorra venni ,hogy megtudjam mégis mért nem hallgattam még őket . Mindegyik dübögteti a fejem ,de talán pont ezért jó .
       -Hogy vagy ? - hirtelen lerántja a fülemről a méretes fülhallgatót amitől hideg érzés fog el . Mintha meztelen lennék a fülhallgató nélkül . Kell egy kis idő míg megszokom a hangos zene után az alig hallható beszéd hangját .
-Meg vagyok . És te ? - fejemet felemelem ,hogy hátra tudjak nézni rá ,hisz épp a fotel mögött áll .
-Nem tudom . - elgondolkozik és a szemben lévő fekete tévére mered amiben ugyan semmi műsor nem megy csak üresen áll előttünk és szégyenkezik öregsége miatt , hisz már több évet megélt mint mi együtt véve. Lucy megkerülve a fotelt lehuppan mellém és csak törökülésben néz előre .Gondolom neki is van elég baja . Csak csendben ülünk egymás mellett . Nem zavarjuk egymást a gondolkodásban .
       -Lucy ! - sikolt fel valaki az emeletről . Mind a ketten a lépcső felé kapjuk a fejünket és érdeklődve nézzük ,hogy mégis ki szólt . Habár nem nekem szóltak mégis furdal a kíváncsiság ,hogy mégis ki volt az aki ilyen hangosan szólítja meg a lakótársamat . további mondatok nem jönnek az illetőtől így Lucy felé fordulok aki még mindig a lépcső tetejére néz . Ösztönzöm egy lágy ütéssel a lábába ,hogy szóljon már valamit .
-Mi az ? - kérdezi a szőke hajú lány . Könyökével a fotel hátuljára támaszkodik . Már tényleg mind a ketten kíváncsiak vagyunk ,hogy mi történt .
-Megnézem . - állok fel a kanapéról és anélkül ,hogy a lányra néznék elindulok felfelé a lépcsőn . Nem tudom kire esetleg mire számítsak . Egyértelműen lány hang volt de nem tudnám megmondani kié . Nem olyan volt mint Olive.és nem hinném ,hogy más valakié a házból .
      Épp ,hogy csak felérek a lépcső tetejére megjelenik Olive ijesztően előttem . A szívemhez kapok ijedtemben és megtámaszkodok a korlátban .
-Te meg mi a jó életet csinálsz ? - szuszogok hisz annyira megijedtem ,hogy csak így itt termett előttem . Vöröses haja az egész arcát eltakarta és mivel középen volt a választék csak a szemének egy kis részét ami barnán villogott rám.
-Te mit csinálsz ? - kérdezett vissza halkan . Arcába lógó pár tincset a füle mögé tűrt de még most is furcsának tűnt . Válaszolni akartam ,de végül úgy döntöttem ,hogy hülyeség lenne. Megrázom a fejem és végig mérem a lányt.
-Mért sikoltottál ? - kérdezem meg végül és remélem ,hogy nem valami olyan dolog amitől nekem is félnem kéne . Felvonja a szemöldökét és csak csöndben áll előttem . Karjai egészen a teste mellett lazán lógnak lefelé . Kisujján az a gyűrű ékeskedett amit én azóta viselek mióta eljöttem otthonról . Nagyjából az összes vagyonom , a ruháimmal , a telefonommal és az álomcsapdámmal együtt. - Mit keres rajtad a gyűrűm ?- összeráncolom a homlokomat . Csak a kezét bámulom majd rámutatok ,de nem veszem le róla a pillantásom . -Mit keres rajtad a gyűrűm ?
-Mért hagytad ,hogy megőrüljek ? - kérdezi Olive . Tekintetemet az arcára viszem . Kikerekedett szemekkel nézek végig Olive-on...illetve magamon . Nem véletlenül volt rajta a gyűrűű . Ott állok magammal szemben . Mintha csak egy tükörbe néznék szembe . A hajam teljesen egyenes . Szemem már lapos az álmosságtól .-Nézz magadra Jake . Mért hagytad ?! - kezével hirtelen meglöki a vállamat ami fájdalmasan rosszul esik ,de ami még furcsább ,hogy mért szólít Jake-nek .
-Miről beszélsz? Ki vagy te ? - összezavarodok . Kezemmel megrázom "Olive" vállát . Akkor veszem észre ,hogy karjaim milyen hosszúak és ,hogy a kezem mennyire nagy . Magamra pillantok . Fekete bőr mellény egy fehér pólóval és fekete csőnadrággal . Végig simítok az arcomon . Mért borostás az arcom ? Végig simítok a hajamon ami a megszokottnál sokkal rövidebb .
-Mért hagytad Jake ?  Mért hagytad ,hogy megőrüljek ? - egyre inkább lökdös engem az engem megformázó alak . Próbálok sikítani és ellenállni de egyszer csak " erősen meglököm magam" és orrdítva esek hátra a lépcsőre .
     
         -Bianca! - rángatja meg a vállamat valaki . Kinyitom a szemem ,de még mindig sikítok . A felsőm hanyagul áll rajtam . A takarót lerugdostam már magamról . Egyszer csak szembe találom magam Jake barna szemeivel . Hatalmas mély levegőket veszek hisz teljesen le vagyok döbbenve ,hogy mégis ,hogy kerültem ide. A nappaliba . Újra . Körbe tekintek a sötét szobában .
-Mi ...?! - próbálok levenni valamit Jake reakciójából ám ő semmit nem mutat felém csak annyit mond ,hogy nyugodjak meg . Kezd újra minden rendesnek tűnni mikor nem érzem már magam veszzélyben .
-Mért sikítottál ? -kérdezi és megfogja a kezem . Megremegek ettől a kérdéstől hisz az előbb is ugyanez történt .
-Lelöktem magam a lépcsőn . - a szőnyegre nézek és sokat pislogok . Próbálok kijózanodni és rájönni ,hogy ez csak egy álom volt .
-Na jó . - megdermed egy pillanatra a mellettem ülő fiú . - hozok neked vizet.
        Hallom ahogy a csapból folyik a víz . Reménykedem benne ,hogy már Jake is tudja a csap titkát miszerint még egy ideig folyatni kell ahhoz ,hogy ne szennyvizet igyak . Felkelek a fotelból és lassú léptekkel utánna megyek . Megállok az ajtónál és onnan figyelem őt . Így elég helyes ahogy csak úgy a pultnak támaszkodva áll és várja ,hogy működjon a csodatevés .
-Álmomban láttalak . -szólalok meg csendben mire ő megrémülve fordult hátra. Izmos felsőteste még jobban kirajzolódott hisz a mögötte világító pici lámpa erősen kielemte azt . Félhosszú haja rocker stílust adott neki habár ő sosem volt az a tombolós fajta .
-Tessék ? . kérdez vissza végre mikor felfogta mit is mondtam . Elmosolyodva közelebb mentem hozzá . Mikor egészen a pulthoz értem vissza fordult a csaphoz amiből már végre tiszta víz folyt. A vakító lámpa majdnem kisütötte a szememet így hunyorítanom kellett.
-Én voltam te. - mondom el újból , de őt nem igazán érdekli csak nevet egyet és odaadja a poharat . Lehörpintem a tokromon majd vissza adom az üres poharat , amit ő a pult másik oldalára rak . Mikor újra felém fordul , én még mindig szemben állok a lámpával .
-Lekapcsoljam a villanyt ? -  kérdezi és már épp nyúlt is volna a kapcsoló után mikor elkaptam a kezét .
-Hagyd. Köszönöm a vizet . -mosolygok kedvesen .
-Igazán nincs mit . - ellöki magát a pulttól és rezzenéstelen arccal elindul az ajtó felé de félúton megáll . -Maradsz ?
-Talán . -vonok vállat és neki dőlök a pultnak háttal .Álmos szemekkel pislogok rá . Félig sötét teste kezd egyre homályosabbá válni .
        Nem moccan . Csak áll velem szembe . Nézzük egymást mozdulatok nélkül . Egyszer csa a fáradtság azt követeli ,hogy lehajtsam a fejem egy pillanatra. Kívántam ,hogy Jake ne hagyjon itt . Azt akartam ,hogy maradjon itt és ki tudjam beszélni magamból a bajaimat . Mikor újra felemeltem a fejem ajkaim elváltak .Lapos szemekkel figyeltem Jaket ahogy teljesen elém áll . Testét az enyémnek nyomja . Egyre hátrébb és hátrébb ereszkedek a pulton, de ő is követ. Élvezem ezt a kis játékot . Kezeit a derekam köré csavarja én meg lassan felcsúsztatom a kezem a karján keresztül egészen a hajába . Nyelek egy hatalmasat mire Jake nekem támad. Erősen csókolni kezdi a számat én pedig nem ellenkezek . Élvezem a kis "beszélgetést" . Mindenkit elmondok neki . Minden egyes szörnyű pillanatot amit eddig átéltem . A kedves emlékeket lágyan hagyom ,hogy átcsusszanjanak rajtam . A kemény és szörnyű pillanataimban pedig beleharaptam az ajkába amitől felnyögött. Élveztem ,hogy a rabommá vált . Hangosan zihált mikor elvált az ajkunk . Egymás szemébe néztünk . A szívem hangosan dübögött mintha csak egy rock zenét játszott volna . Ujjaimmal összeszorítottam Jake sötét szinte már fekete haját amik az izzadtságtól a szemébe lógtak. Testét teljesen az enyémnek nyomta. Éreztem minden egyes mozdulatát , minden egyes porcikáját. Éreztem ,hogy mennyire akar engem . Egyszer ccsak belemarkol a fenekembe és felültet a pultra amivel egy kkis játékot csempész az egészbe majd újból csókolni kezdi a szám ezuttal már szenvedélyesebben .

1 megjegyzés:

  1. Ohh ez olyan jó rész lett*-*És Jake awww cukik, de mondjuk Harry-nek jobban örülnék:)Siess a következővel xxx

    VálaszTörlés