2013. november 9., szombat

II. 12. Rész - Nincs visszaút



spectrum
    Elégedetlenül végig nézek magamon a tükrömben . Bágyadt szemeim és vézna alakom egyáltalán nem illik hozzám . Lassan úgy nézek ki mint egy anorexiás. Az elmúlt években hihetetlenül sokat fogytam ,amit nem tudnék már visszahozni . Nincs kedvem enni . Fura módon szinte sose vagyok éhes . Épp csak annyit eszek amennyit rám erőszakolnak naponta . Kezemet lassan végig húzom a felsőtestemen ami teljesen érinthető hisz csak egy fehérnemű van rajtam . Elfancsalodik az arcom . Hátat fordítok magamnak majd az ágyamra tekintek . Egy fekete miniruha amit Lucytól kaptam ott hever a kék takarón . Eléggé kirívó szerintem hisz teljesen rám simul és alig takar valamit. Két pánt van rajta . A kivágás szinte majdnem a mellem alá ér így , hogyha egy pár mérettel nagyobb lenne a mellem , biztos ,hogy lennének "balesetek" táncolás közbe . Azt szerintem már nem is kell elmondanom ,hogy táncolni sem akarok . Felemelem a ruhát az ágyról a pántjánál fogva. Úgy tartom az ujjaim között mintha össze akarnám tépni ,de nem tehetem . Lucyé . Lehet ,hogy most van az az idő amikor át kéne mennem hozzá egy másik ruhát kérni . A ruhát nnem rakom le csak elindulok az ajtó felé ,de úgy tűnik valaki megelőzött .
-Bianca ?! - meglepődött arccal bámul rám mintha nem számított volna rá ,hogy az én szobámban én lakok .
-Jake ?! -  a ruhát magam elé kapom . Ő pediig szégyenlősen elfordul és húzza maga után az ajtót .
-Jól van . Bocsi a zavarásért .
         Az ajtónak dőlök . A szívem erősen dobog az előbbi izgalom miatt . Eddig csak ... Harry látott legfeljebb póló és nadrág nélkül ,de most Jake ?! Atya ég. Fejemet a tükör felé kapom . Gyorsan fel kell öltöznöm mielőtt még más is bejön a szobába .
          Végig húzom a ruha anyagán a kezem . Erősen kivágott dekoltázs része megijeszt . Az alja ami épp ,hogy a fenekem alá ér egészen egyszerű . Az egész ruhán csak egyetlen "megkülönböztető" egy lila csík a mell alatt . Tulajdonképpen végig nézve magamon ... még mindig nem tetszik a ruha . A hajamat leengedem hisz mind eddig egy hajcsattal tűztem fel .
-Héj! - lép be valaki megint csak a szobába de most megnyugodok ,hogy nem férfi hang . Próbálok mosolyt erőltetni az arcomra és felé fordulni . Ő az ajtóban kapaszkodva végig néz rajtam . Szemei csillognak , és látszódik rajta ,hogy meg van elégedve azzal amit művelt velem .
-Nem áll jól a ruha . - fancsali képet vágok .
-Ne szórakozz velem ! - lép be a szobába egészen mögém . A tükörből nézzük egymást . Ő egy kicsit megcsípi a ruha anyagát majd visszanéz rám a tükörből teljesen meglepett arccal . Végig simítja a karom .
-Olyan vékony vagy . - jelenti ki és érződik ,hogy ezt most nem épp jóindulatúan mondja . Lehajtom a fejem ,hogy magam elé tartva a karjaimat én is láthassam élőben . Tényleg iszonyatosan vékony vagyok ,de mielőtt még a magam védelmére léphetnék Lucy elkapja a kezem és kiránt a szobából a folyosóra. - Na adjunk egy kis színt az  arcodnak . - megijedek e mondat hallatán ,de nem állok ellent .
       Tulajdonképpen Lucy nem sokat változtatott az arc színemen . Még mindig fal fehér vagyok . Tulajdonképpen ettől a vörös rúsztól amit az ajkaimra kent csak még jobban fehérnek tűnik . A szememet egészen sötétre színezte . Olyan füstös hatása lett . Mondhatni már egészen normálisan nézek ki .
-Gyönyörű vagy . - szembe fordít magával . Szemei cikáznak az arcomon . Úgy érzem a legapróbb hibát is észre venné ha lenne rajtam . Úgy érzem ,hogy ő tényleg igazat mond nekem .
      Kilépünk a folyosóra, ahol senki nincs. Olyan mintha az egész házban sem lenne senki . Lucy a karomnál fogva vezet a lépcsőhöz . Egyszerre kezdünk el lefelé lépkedni a lépcsőn , hisz a magassarkúnk tényleg nagyon magas . Félek ,hogy egyszer csak elesünk . Lucy olyan magabiztosan lépked lefelé . Nem is néz a lépcső egyik fokára sem . Mintha millió évek óta ezt csinálná .
-Na ? - nyögi ki Lucy a száján és mintha választ várna . Mikor a földszintre érünk és újra érezhetően magabiztosan állok a lábaimon felemelem a fejem . Meglepődök ,hogy mindenki ott áll előttem és elismerően végig néz rajtam . Először  is Jake pillantását kapom el aki most ellentétben azzal amikor benyitott hozzám eléggé magabiztosan és vágyakozva néz végig rajtam . - mehetünk?


       -Soha nem jutunk be. - jegyzem meg halkan miközben oldalra nézek . A klubb előtt tömött sorokban állnak ezért is tartom lehetetlennek ,hogy egyszer bejutunk ráadásul a sor legvégén állunk . Elnézek a  másik irányba , hátha találok valami érdekes elfoglaltságot amíg be nem jutunk .
-Tényleg hosszú itt a sor. - mondja Lucy is. Lassan mindenki rájön ,hogy ez lehetetlen . Miközben a "tájat" nézegetem ami az előttem álló két méteres srácból áll , érzem ,hogy a kezemhez egy sokkal melegebb kéz húzodik . A mellettem álló fiúra nézek . Jake aranyosan rám mosolyog majd közelebb hajol.
-Nagyon szép vagy. - jegyzi meg miközben szemét legelteti rajtam .
-Te is csini vagy . - nevetem el magam . Tulajdonkképpen ő olyan mint mindig. Egy szakadt ing egy farmer és egy fekete kalap . Azt hiszem abban mindig egyet fogok érteni ,hogy imadom a stílusát . Nem kellenek nekem a jól öltözött fickók . Kivéve valakit, aki még rébeggen az életet jelentő stílus volt .
         Egyszer csak meglátok a sikátor másik felében egy alakot, aki mintha csak engem nézne . Hunyorítok de ki nem szúrnám ,hogy ki az . Zsebretett kézzel vár és csak áll . Fejéhez nyúl majd hátat fordít és többet nem látom . Mintha elsétált volna .
-Mindjárt visszajövök , Jake. - ragadom meg a kezét ,hogy magamra vonjam a figyelmét . -Szóljatok ha bejutottunk . -nevetek erősen bár mind a ketten tudjuk ,hogy sosem jutunk be . Jake beleegyyezően bólint egyet bár látszik benne ,hogy nem biztos , hogy el kéne engednie . Én mégis gondolkodás nélkül elindulok a sikátor másik végébe .
        Furdal a kíváncsiság ,hogy ki volt az  az alak ,de nem vagyok biztos magamban ,hogy nekem oda kéne mennem . Félek ,hogy mi lesz ott. A sikátor felénél megtorpanok mikor egy hivogató hang megszólít.
-Hé kislány! Akarsz bulizni ? - nem tudom ,hogy egyáltalán válaszolnom kéne-e.
-Te figyeltél az előbb engem ? - szavaimmal válasz elé állítom és magabiztosan állom meg a helyem .
-Én nem szoktam bámulni az embereket. - válaszol elég lazán . - Vannak olyanok akik nem bírnak magukkal egy ilyen szép csaj láttán . - neveti el magát . Bár nem látom az arcát csak a testét ahogy a falnak dől érzem ,hogy végig néz rajtam .  Erősen utalt az előbbi srácra aki az előbb itt volt. Újra felcsillan bennem a remény ,hogy talán az akire gondolok ,de most sem lehetek biztos benne.
-Láttad ,hogy nézett ki? - kérdezem baráti hangon minntha már régóta ismerősök lennénk.
-Téged se tudnálak teljesen leírni pedig már csak majdnem egy méterre vagyunk egymástól . - eltolja magától a falat és tényleg nagyon közel került hozzám .
-Jó hagyjuk . - hátat fordítok és érdektelenül elinddulnék ,de ő elkapja a kezem .
-akarsz bulizni ?
-Ezt ,hogy érted? -kérdezek vissza ,de nem nézek rá . Igazából nem is tudnék pontos lenni ,hisz itt tényleg majdnem csak korom sötét van . Hallom magam mögött ahogy egy zacskót húz ki a zsebéből majd megfordít . Elképedve figyelem a kis bogyókat a zacskóban . A lila színűkkel csak úgy világítanak a sötétben . Meglengeti előttem majd csábító hangon így szól .
-Neked ingyen is adok . -  felhúzom a szemöldököm . Még sosem adtak nekem ilyen ajánlatot ,de sosem gondoltam volna ,hogy neki kezdjek egy ilyen "kalandnak" . Tiltakozóan felnyújtom a kezem és egy lépést hátralépek .
-Én ... én nem drogozok . - dadogok össze vissza. Eléggé furán nézhetek ki a szeméből , hisz úgy viszonyulok jelenleg ehhez a szerhez mintha kést szorítana a nyakamhoz .
-Ez nem drog . - egyből válaszol mintha el akarná velem hitetni . Hangjában egy kis játékot hallok . - Ez csak egy kis plusz energia . Ez senkinek nem árt. Félénken pislogok a bogyók felé ami természetellenesen világít. Megvilágítja a magas fiú kék szemét , ami az egész helyzetet egészen furcsává teszi . Abban szinte biztos vagyok , hogy már ez a srác sem ép . Belegondolok ,hogy végül is holnaptól már semmi nem lesz rendben . Végleg egyedül maradok . Lucy is elhagy , Olive-val már alig beszélünk , egyedül Jake az aki párszor még rám néz .Nincs veszteni valóm  . Holnap akár már meg is halhatok . A srác kinyitja a zacskó száját és ujjaival belecsíp  a bogyók sokaságába és egyet kihúz onnan . Elegánsan a tenyerébe ejti azt majd felém nyújtja .


        Elkapja a kezem és az ajtó felé ránt mielőtt még a sor végére mehetnék . Jake magához ránt és előre vezet a diszkó belseje felé .
-Hogy jutottatok be ? -kérdezem miközben próbálok nem a színes lámpák fényébe nézni ám az mindig megtalál engem bárhova is nézek .
-Elintéztük . - nevet Jake majd karjával átölel ,hogy ne tudjon minket senki elválasztani . Ijedten nézek azokra az emberekre akik éppen távozni készülnek . A legtöbb rosszul van vagy csak melege van . Erősen belekapaszkodok Jake-be mikor eszembe jut ,hogy a táskám kis zsebében még mindig ott van a lila bogyó amit az előbb kértem . Tényleg bevegyem ?!
        Megállunk a terem sarkában . Előttünk egy pár fokos lépcső majd onnantól a táncoló nép akiket megszámolni sem lehetne . Rég voltam illyen helyen és félek ,hogy mivel,kivel fogok találkozni . Szeretném jól érezni magam ,de ez az elmúlt évben egyáltalán nem ment .
-Bianca ! Most kezdődik életed legjobb estéje ! - Lucy hirtelen elém  toppan és megfogja a kezem . Pár szavát nem értem mégis tudom mire gondol . A zene eszméletlenül dobol bennünk . Megállni sem lehet , hisz a basszus megrengeti a földet . Bólintok egyet és elnézek a feje felett a tömegre . A hajamat a vállamra borítom , a táskámat pedig a kezembe veszem . Jake és a többiek lesétálnak a lépcsőn én viszont még maradok . Hátat fordítok aa tömegnek . Kikeresem a fekete csillogós táskából a kis "szert" és a kezembe veszem .
-Egyszer élünk . - mondogatom magamnak miközben a számba veszem a kis bogyót . Összeszorítom a szemem majd lenyelem . Már nincs visszaút .

1 megjegyzés:

  1. Értem, hogy tönkreteszi Harry hiánya. De azért ennyire. Úristen Bianca, csak ne legyen komolyabb bajod...
    Te pedig siess a következővel :)

    VálaszTörlés